Alla inlägg under april 2013

Av Maria - 18 april 2013 10:18

Jag och Jennifer täntke ta ett försök att ta oss själva hela vägen till Åland själva.

Vi kanske har tur och får låna del av ett hus i Östernäs av en vi känner (nära där jag bodde under mina skolår).

Så då är det enkelt att träffa vänner och mamma då vi kommer den 20-22 maj.


Den 21 maj är en dag då min mor fyller år... och eftersom hon bara kan åka rullstol nu och inte kommer ut så mycket så tänkte jag man ska ta henne ut denna dag, typ ner till lilla holmen eller så om vädret tillåter. Om det är jättetråkigt så kanske åka till nåt trevligt fik. Men eftersom Jennifer åker vagn ibland oxo så blir det kanske lite svårt att manövera båda två där :)... så därför tänkte jag be om hjälp för detta... så om det är någon som kan tänka sig avvara någon timme och få betalt för det? eller känner någon som är intresserad. Maila mig på facebook eller på mariatmattsson@hotmail.com eller det är ok att ge mitt mobilnummer till den som är intersserad. Vill helst att det är dagtid typ någonstans mellan kl. 11-17 och gärna någon timmar.


Vi ser fram emot att komma.. jag och jennifer ;)
och vem som helst får komma hälsa på oss i "huset" :)


kram

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards