Direktlänk till inlägg 2 maj 2010

Sköna maj är här

Av Maria - 2 maj 2010 17:29

  


Sköna maj är äntligen här. Jennifer är äntligen av med skenan (varit det nu 3 v) och vi har fått bada henne hemma i vår lilla minibadkar som vi har till henne.

Vi åker till Sthlm 12 maj och stannar där tom 14 maj sen åker vi även nästan ett dygn till Mariehamn, Åland med den 15 maj. Den 13 maj tänkte vi käka på patricia några vänner och sen gå lite på stan i sthlm den 14 innan vi åker med stora färjan över till Åland sen på kvällen. Så är vi hela dagen i Mariehamn lördagen den 15 maj.. tänkte vi shoppa lite på stan och sen vill vi göra nåt skoj för Amanda med och kombinera träffa vännerna oxo såklart så då har vi funderingar att käka och köra golf på den nya äventyrsbanan i stan.

Ser verkligen fram emot att träffa alla som kan.. man hinner ju inte komma så ofta nu men man får ta tag i tillfällena när de kommer istället  =). Tänkte jag även ska träffa arbetspolarna i sthlm där på fredagen oxo.. fast är iofs klämdag då men någon ”stackare” jobbar säkert hoppas vi på.. så vi har någon och säga hej till =)….


Sen helgen efter det tänkte vi kolla in lite nya möbler till nya lägenheten.. har redan förbokat en snygg soffa och ett soffbord. Beställt en ny tavla. Dock kommer vi även sälja lite möbler oxo som inte får plats/passar in på nya placet.

Ses snart


Kramiz


 
 
Erika

Erika

3 maj 2010 10:12

Hej! Ja, håller med, tänkt vad tiden går fort. Maj redan... har bytit adress på bloggen, igen! :) Kram

http://www.unikafruerika.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 18 april 2013 10:18

Jag och Jennifer täntke ta ett försök att ta oss själva hela vägen till Åland själva. Vi kanske har tur och får låna del av ett hus i Östernäs av en vi känner (nära där jag bodde under mina skolår). Så då är det enkelt att träffa vänner och mamma...

Av Maria - 20 december 2011 14:14


Hej, det var ett tag sen man var här inne och skrev sist... men efter vi haft ett lyckat 35 + 35 fest så började jag så småningom på Ringhals kärnkraftverket som IT-support. Jag trivs bra med gänget här och så... det är enda som är synd att det är ...

Av Maria - 20 maj 2011 12:45


        Snart dags för sommar och sol.. även om det blir mest jobb för mig denna sommar.. ska iallafall vara ledig sista veckan i juni (v. 26).. Inför festen som vi kommer ha den 2 juli. Jennifer kommer behöva ha dagis då dagiset är stängt så b...

Av Maria - 17 december 2010 13:18

Ett händelserikt år - fött en dotter mitt i smäll-kalla vintern. Flyttat permanent till Falkenberg - vulkanutbrott, oljekatstrof, jordbävningar, terrordåd i sthlm och kallt och snöigt... och snart är det jul igen.. och Jennifer snart 1 år.. ja tiden ...

Av Maria - 4 augusti 2010 08:00

Redan augusti.. tiden går fort. Jennifer är 7 månader och det är kul att se hur hon utvecklas. Jag har kommit överens med Tieto att de säger upp mig för då får jag 3 månaders uppsägningstid fast behöver inte jobba under den tiden och kontakt med tr...

Ovido - Quiz & Flashcards